fredag 5 juni 2009



Oj oj.. nu har jag glömt att skriva igen..

Men jag kan berätta vad som hänt dom senaste två dagarna ialla fall :)

Igår kom Grodan hem igen efter att han har stått och mått dåligt :(

Han hostade och kräktes men nu har vi kommit på vad han behöver för att bli bättre :)
Så här såg det ut när han kom hem i regn och iskallt väder:

Jag hoppas att han inte är höjdrädd ^^




Lutade gjorde det rejält!!!


Nu är han säkert nere på mark nivå igen :)
Men han står lite snett ^^

I förrgår var jag med Ellan Och Frida ! :D

Det var roligt mihi vi flummade XD vi hade haft våran "super roliga" klass resa upp till skåle dagen innan, det var bara tre som badade konstigt nog så kallt i vatttnet var det inte det var kallare i luften :Z fast det duggade lite också det var väl bara 5 grader i luften eller nåt hihi ^^ här kommer några vackra bilder på oss ^^

Ellan och Frida kalasar på det som är kvar av går dagens Marsmallows (ursäkta stavningen)


Jag och Frida är lite knasiga ^^

Ellan är sur för att det är KUL vi är flumm!!


Frida och jag vi är goda vänner fast vi leker fjortisar ^^

Ellinor!

Den världsvana filmstjärnan posar vant framför kameran ^^

Inga kommentarer: